*Spoiler içerir….. Herkes kitabın arkasında yazan kısa özet gibi özetini buraya yazmış ama biraz daha gerçekçi olup kendi görüşlerimizi yazmalıyız. Kitabın özetine her yerden ulaşabiliriz diye düşünüyorum. Sarah’ın Yağmur sonrası ve Paris’ten çiçeklerle kitabı hariç kalan tüm kitaplarını okudum. Diğer kitaplarıyla karşılaştırırsam çok heyecan verici olmadığını düşünüyorum. Bir “böğürtlen kışı, sahilde ki kulübe,elveda Haziran veya gündüz sefası” kadar şoke etmedi. Gayet durağan bir şekilde son verilmiş. Konu güzel, sıcacık ama diğer kitaplarına göre olaylar çok daha hızlı gelişiyor. Mesela Kişiler birbirlerine çok çabuk ısınıp uzun yıllar görüşüyorlarmış gibi his verilmesi bana geçmedi. Val’e gelirsek Kitabevi dışında kendini son kış kitabında ki notları yazan kişiyi bulmaya adamış ve sanki başka kimse yokmuş gibi notu kimin yazdığını öğrense o kişiyle aşk yaşıyor. Sarah bu sefer beni hayal kırıklığına uğrattı diyebilir miyim bilmiyorum ama beklentimi karşılamadı.