Gamze Efe

Gamze Efe
@gamzefee
Ben bir insanda bu kadar iyilik bulunabileceğine inanayım mı?
Sayfa 170·Kitabı okudu
Reklam
Herkes ne diyecek?.. Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki...
Sayfa 109·Kitabı okudu
Ne kimse beni teselli etmeli, ne de ben kimseyi... Riyakârlık tesellide son haddini bulur.
Sayfa 66·Kitabı okudu
"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer...Ne olursa olsun..."
Sayfa 61·Kitabı okudu
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi.
Reklam