Merhaba. Profesyonel bir yorumcu değilim. Bu yüzden kısa kısa okurlara fikir olacak şekilde yazacağım. Kitabı genel olarak beğendim. Sık sık sayfalar arasında altını çizdiğim yerler oldu. Yalnız biraz depresif bir kitap. Mutlu olduğum günlerde okuyamadım :) Eğer kitabın dili beni etkilemez her zaman okuyabilirim diyorsanız hemen başlayabilirsiniz.