Mezarlık görevlisi, odunları yığmak için yapılmış boş bir beton platforma oturması için keşişi yönlendirdi. "Küçük tanrıyı bulmak için önce her şeyini kaybetmelisin" dedi. "Herkes Tanrı'ya dua eder, iyi zamanlarda ve kötü zamanlarda, yardımını ister, minnetini dile getirir. Dualarına karşılık bulamadığı zamanlarda Tanrı'yı lanetler ve ona ad takarlar. Kızıp, bağırıp çağırırlar. Ama bilginler sana her şeyde olduğu gibi dualarda da alt üst ilişkisi olduğunu söyleyecektir. Tanrı'ya dua etmeden önce kendine et."
Asananda şaşırdı.
"Evet, günün ilk duasını kendine etmelisin. Böylece seni bekleyen zorluklar için kendine güç verebilirsin ve yeteri kadar güçlü olduğun için gece kendine teşekkür etmelisin. Kızgın ve nefret dolu olduğun anlarda yaptığın şeyler, neden olduğun acılar, ettiğin ihanetler nedeniyle, kendini bağışlayabildiğin için kendine dua et. Çünkü başkalarını bağışlamak kendini bağışlamaktan daha kolaydır. Sevdiklerini savunmak ve korumak, sana zarar vermek isteyenlerin iradesine karşı koymak için gerek duyduğun gücü ve kararlılığı bulabilmek adına kendine dua et. Kendine inanmak için gereken güç için kendine dua etmelisin ve tabi ki Tanrı'ya inanmak için gerekli güç için de. Sensin küçük tanrı."