Burası özgür bir platform değil mi.
Ya sizler kimsiniz paylaştıklarım gerçekten hoşunuza gittiği için mi buradasınız yoksa takipçimde +1 olsun diyemi ?
Burası hep dedigim gibi benim düşünce çöplügüm bir nevi not defterim karaladıgım 20 yaşındaki halimde yaptıklarımı 30 yaşında yapmamak icin not tuttugum bişi :))
Ya senin icin burası ne ifade ediyor...