Mehmet Kocakavuk

Mehmet Kocakavuk
@gamzelibey
Burası benim Fikir ve düşünce çöplüğüm... Okuduğum kitaplar bende kalsa olmaz mı.
Bence hepsini oku ?
Burası özgür bir platform değil mi. Ya sizler kimsiniz paylaştıklarım gerçekten hoşunuza gittiği için mi buradasınız yoksa takipçimde +1 olsun diyemi ? Burası hep dedigim gibi benim düşünce çöplügüm bir nevi not defterim karaladıgım 20 yaşındaki halimde yaptıklarımı 30 yaşında yapmamak icin not tuttugum bişi :)) Ya senin icin burası ne ifade ediyor...
Reklam
Hayırlı Cumalar..
Ben hayırlı cumalar diyorum, Ataisler oda ne diyor :)
Günaydın ?
Selamın aleyküm hayırlı işter antep kızları nazlı cilveler 😊. Yeaa asi stayla 🤭😂
“Gazapizm”
Bir rüya gibiydi, bir rüya sanki Bir rüya demiştim, bu rüya hayin Bir rüya kabustur, bir rüya hayli Bu kadar güzeldir bir rüya halin
Gençecikti çok neşeliydi falan derler🥀
Reklam