Mehmet Kocakavuk

Mehmet Kocakavuk
@gamzelibey
Burası benim Fikir ve düşünce çöplüğüm... Okuduğum kitaplar bende kalsa olmaz mı.
“Gazapizm”
Bir rüya gibiydi, bir rüya sanki Bir rüya demiştim, bu rüya hayin Bir rüya kabustur, bir rüya hayli Bu kadar güzeldir bir rüya halin
Reklam
Gençecikti çok neşeliydi falan derler🥀
“l’am”
Bir insan düşünün sadece kalbi var, başka hiç bir duygusu yok.
Ne olurdu?
Ya bu “DÜNYA” Bir rüyaysa.?
Adam adam...
Yaşa Ey “MUSTAFA KEMAL PAŞA” Yaşa..
Reklam