"Ellerin,ellerin ve parmakların..Bir nar'çiçeğini eziyor gibi..
Ellerinden belli olur bir kadın denizin dibinde geziyor gibi..
Ellerin, ellerin ve parmakların.."
"Elini ver öleceksek birlikte ölelim." diyorum. Anlamıyor. Tomurcuklanan dallarımı göremeyecek kadar kör mü gerçekten? Yoksa yıldızlara uzanan çığlığımı duyamayacak kadar sağır mı?
Bilemiyorum.. Kalbime Yazdım Seni