Ne zor şeymiş
Bile bile beklemek
Geri gelmeyeceğini
Beklediğin kişinin
Beklemek o kadar zor ki
Kelimeler yetersiz kalır
Yoruldum artık beklemekten
Umut etmekten
Ama zor olsa da güzeldir
Uzaklara bakıp beklemek
Anlamış olmama rağmen
Beklenenin gelmeyeceğini
Bekleyiş, sessizlik ve karanlık gibidir
Elini uzatan yoktur
Derin kuyulardan çıkaracak olan yoktur
Dile geldi dağ taş
Dedi bekleme artık diye
O kadar bekledim diye
Bir eylül akşamıydı beklemeye başladım
Kim bilir kaç eylül geçti
Hala beklemekteyim ben
Vaz mı geçeyim beklemekten
Beklenen gelmeyecek diye
Vazgeçersem ne farkım kalır
Beni bekletenden
Cemal Süreyya'nın dediği gibi
Bir gün aklına gelecek olursam,
Bana şiir ısmarla eylülü konuşalım.
{Dilan GÜLOĞLU}