sudenaz

sudenaz
@garadniel
intp-t 5w6 eskisi gibi okuma alışkanlığımı kazanmaya çalışıyorum
alah da kahreder
Puan vermedi·312 syf.··
2022 44. kitabı
valla alah da kahreder böyle kitabı ruhumu emdi Daisuke aptalı. zengin olsam dönüşeceğim kişi kendisi, tek farkımız o kendini ifade etmek konusunda benden de yetersiz. oblomov okumadan bunu okumam iyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum ama sonunda yüreğime ağırlık çöktü başıma ağrılar girdi. Japonların ahlak anlayışını yedim yuttum valla bizim müslüman türklerden beterler. toplumun tabularını kafada aşmış Daisuke abim ama masmalsf ki eyleme gelince çok pasif kalıyor 7 gün 7 gece düşünmeden harekete geçmiyor harekete geçtiğinde de geç kalmış oluyor (literal 3 yıl) genel olarak beğendim kitabı 2. çeyrek bi tık baydı okurken ama 3. çeyrek o kadar sardı ki o baygınlık hissi geçti hemen. zaten son çeyrek masterpiece Natsume abim döktürmüş inanılmaz karakterle özdeşleşerek okudum.
Japon Klasikleri
ArdındanNatsume Soseki · İthaki Yayınları · 20211,396 okunma