Aynı iklimde uyansak da, saksıdaki bir çiçeğin adım adım nasıl büyüdüğünü göremiyoruz
Çayı demli mi içiyorsun bilmiyorum
İyi misin?
Mutlu musun?
Rahat mısın?
Birbirimizden uzakta yaşlanıyoruz farkında mısın?
Birçok giden, dönmedi menzilinden. Bir kaidedir sanki; doymadan daha birbirine, ayrılır yollar ve ayrılır çareler. İnsan, vuslat ile hasret arasındaki o incecik çizgide, yaşamaya mahkûm bir mahlûk. Kader mi bu?
Belki de kader.
Seven, sevdiğine devadır...