hamdi çelebi

Aynı iklimde uyansak da, saksıdaki bir çiçeğin adım adım nasıl büyüdüğünü göremiyoruz Çayı demli mi içiyorsun bilmiyorum İyi misin? Mutlu musun? Rahat mısın? Birbirimizden uzakta yaşlanıyoruz farkında mısın?
Reklam
Birçok giden, dönmedi menzilinden. Bir kaidedir sanki; doymadan daha birbirine, ayrılır yollar ve ayrılır çareler. İnsan, vuslat ile hasret arasındaki o incecik çizgide, yaşamaya mahkûm bir mahlûk. Kader mi bu? Belki de kader. Seven, sevdiğine devadır...
Sırtımda alevden bir gömlek Hattat, içim yanıyor. Oysa Hattat, dışarıda kar yağıyor!
Bir demet nergis al kendine. Ne olur böyle yapma. Kendine kıyma.
Hayatlarımıza kimler girerse girsin onların asla göremeyeceği bir şeyi bıraktık biz birbirimizin hatırasında..
Reklam