hamdi çelebi

"özlemek ne zor kelime " diyor şair. Özlememek daha zor, diyorum âcizane.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbime dokunan bir gül yağı damlası kadar mazur ve masum musun ey ateş, ya ben İbrahim değilsem? Ya benim ateşe küstüğüm kadar ateş de bana küskünse? Öyleyse nasıl bir yanma bu?
Nakkaşın kör olduğu zamanki çizimlerini kasıtla; "En zoru Allah'ın karanlığında belireni görmektir " ifadesini kurmuş Orhan Pamuk Ama bu ifadeye zaman ve olay olarak bakınca muazzam hale geliyor.. "En zoru Allah'ın karanlığında belireni görmektir..."
"Ben seni, bahara aldanmış erik ağacı çiçekleri kadar utangaç severim, haberin olsun."
“Ne olursa olsun,bazen vedalaşmayı bilmek gerek.Hatta gidenlerin gitmesine izin vermeli insan…”