Bu kitabı okurken gözümde önünde sürekli çok önceden izlediğim bir film olan Guzaarish canlandı. Senden Önce Ben'i sevdiyseniz zaten bu filmi de seversiniz. Ama aklımda dönen tek şey bu film değildi aynı zamanda Lou ve Will tam anlamıyla Boğa kadını ve Koç erkeği ilişkisini temsil ediyordu. Birbirlerine bir o kadar zıt ama aynı zamanda bir o kadar tamamlayıcı. Dram kitabına göre de oldukça merak uyandırıcı ve akıcıydı. Lou'nun ailesinin içinde bulunduğu durum o kadar samimi bir şekilde anlatılmıştı ki bir an kurgudan çıkıp gerçek hayata dair bir şey okuyormuş gibi hissettim. Bu tarz durumlar pek tabii gerçek hayatta başımıza gelebilir. Ama bir Will vakasıyla karşılaşır mıyız onu bilemem işte. Lou ve Will'in hikayesi oldukça tatlıydı benim için. Gerçek hayatta karşımda böyle bir çift olsa gülümseyerek izleyebileceğim bir tarzdaydı.Sonun böyle bitmesi beni biraz üzdü diyebilirim. Kitap boyunca hep bir umudum vardı çünkü.Ama aynı zamanda insan, Will'in içinde bulunduğu duruma kendini koyunca çok büyük bir ikilemle karşılaşıyor. Ama belki de sonunun böyle olması gerekiyordu. Çünkü her ne kadar öyle olmasını istesekte her zaman mutlu ve istediğimi sonu elde edemiyoruz.