Gülbahar

Gülbahar
@gbaharuman
•ben edebiyattan ibaretim
"Kalp kırıklığının ne bir aşısı var ne de herhangi bir tedavisi."
Sayfa 195·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam
"Bazen bir kişinin "hiçbir şey"i, başka birisi için çok ama çok şey olabiliyor."
Sayfa 145·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Bu muazzam gece göğünün nereye gidersek gidelim daima üzerimizde olduğunu düşünmek çok ilginç. Hepimiz yukarıya bakmayı hatırlamayacak kadar aşağıya bakmakla meşgulüz."
Sayfa 116·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Hiç yeni tanıştığınız biriyle inanılmaz bir uyum yakaladığınız oldu mu? Yeni tanışmanıza rağmen birbirinizi yıllardır tanıyormuş gibi hissettiniz mi?"
Sayfa 68·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Hikâye anlatıcılarına karşı daima zaafım olmuştur. Onların dünyalarına âşık olur, sonra da o dünyaları yazanlara âşık olurum."
Sayfa 67·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam