-Benim için, evlilik,bir tür kimyasal yangın.
-İlginç,metafor gibi.
-Bir metafor değil,bir tecrübe...bir pratik. Yıllar boyunca,erkek ile bir kadının arasında her şey yanar,her şey tükenir. Yani iyi olan her şey demek istiyorum. Bir gün,küller arasında uyanırlar.
-Ama neden "kimyasal yangın"?
-Çünkü geriye sadece en sert,en katı malzemeler,yanmayan parçalar kalır. Öfke. Acı. Üzüntü. Ve korku.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖