kainat

kainat
@gdgdhdh
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mutluluk, insanın tabiatından ödün vererek mi yaşamasıdır?
Benim babam yalnız denizi, martıları,birde uçan balıkları, bir de yeşil kertenkelesini sever. Sabah erkenden, bizim kalktığımız zamandan çok erken kalkar, denize çıkar. Benim babam şimdi denizdedir. Yeşil kertenkelesi de yanında. Kayığının içinde kabaktan kafesinde.
"Ona ceketimi verme önerimi reddeti.kim bilir, belki de onun dünyasında mevsim yazdı."