"İnsanlar kötü olmaktan çok aptaldırlar," diyordu.
"Ancak burunlarının dibinde bulunanı görebilirler. Oysa yakın olan her şey bayağıdır, değerli şeyler uzaktakilerdir. Yaşam değişse, kolay yaşansa, insanlar daha akıllansa, çok hoş olur ve herkes yararlanır bundan. Ama bu hedefe varmak için rahatlıktan el çekmek gerek.."