Aybüke

Aybüke
@gecelerdeolmasa
Umut evresi epey uzun sürüyor. Daha sonra umut ışığı yavaş yavaş sönmeye başlıyor ve umutlanmaktan korkar hale geliyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen özgür olduğunu, kararlarının kendinin aldığını sanıyorsun ama mutlak bir kölesin aslında.
Ama inan bana insanların çoğunun ruhu, bedeninden önce çürür.
Bir ölüm ancak bu kadar ölümsüz olabilirdi.