Liva Piskin

Liva Piskin
@geminedim
"Ben yaşadığımı anlamak için kendi kendime bir çeşit yaşam oyunu kurar,serüvenler uydururdum.Çogu kez bir hiç yüzünden gücenmeyi bile denemişimdir.Gücenecek hiçbir şey olmadığı için kendimi kandırdığımı bildiğim hâlde işi öylesine büyütürdüm ve öyle bir noktaya getirirdim ki sonunda gerçekten gücenirdim.Bu oyun kendime hakim olamayacak duruma gelene kadar hoşuma gitmişti."
Liva Piskin
"İnanır mısınız? İki kez de böyle aşık olmayı denedim ve bu yüzden olmadık acılar çektim.Kalbimin bir köşesinde bu acıya inanmazlık hem de bu acıyla alay etmek yeşerirken yine de acı çekmeyi sürdürdüm.Üstelik sırılsıklam bir aşık gibi kıskanıyor ve kendimi kaybediyordum.Bunun tek sebebi can sıkıntısıydı.Tembelligin ve bir şey yapmamanın verdiği sıkıntı beni eziyordu.Sonucunda da haylazlığa yöneliyordum.Zaten bu haylazlık bilincin doğal ürünü olan tembellikten başka nedir ki?"