"Kekik kokusu duydum
Kekik kokusu koynunda huysuz gecenin
Uyandım birdenbire
Haydi dedim yüreğim gidelim bu şehirden
Bu şehir koparmak istiyor beni özlemlerimden
Yorgunum;
Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var
Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına
Düşmanlarım ulaşamazlar..."
Geceler aysız
Arzular arsız
Ne yana yıkılayım
Ona katıksız aç, deli yüreğim
Kime yalvarayım?
Çare sende Allah'ım beni al
Rahata kavuşayım
İnce ince işliyor sevda
Nasıl kurtulayım?