BİLAL

BİLAL
@genciesrar
"Kekik kokusu duydum  Kekik kokusu koynunda huysuz gecenin  Uyandım birdenbire  Haydi dedim yüreğim gidelim bu şehirden  Bu şehir koparmak istiyor beni özlemlerimden  Yorgunum;  Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var  Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına  Düşmanlarım ulaşamazlar..." 
Şiir
Reklam
Geceler aysız Arzular arsız Ne yana yıkılayım Ona katıksız aç, deli yüreğim Kime yalvarayım? Çare sende Allah'ım beni al Rahata kavuşayım İnce ince işliyor sevda Nasıl kurtulayım?
Müzik
Ve sevmek, sevdiğini emanet etmektir. Emanetleri kaybolmayan Allah'a, bir yürek dolusu aminle...
Birden geldin aklıma yakıverdin ışıkları Hayret ettim kalbime bazen mutluluktan...
Müzik
ImmanueI Kant
İnsanIardan ümit ve uykuyu aIın, onu dünyanın en bahtsız ve en perişan insanı haIine getirmiş oIursunuz.
Reklam