Peki neydim,kimdim ben?Çok yürekli görünürken bu kadar korkak;böylesine evcilken bir o kadar serseri;uysal ve sessiz sanılırken cadı gibi inatçı;çoktan esir alınıp bayrağım çiğnenmişken böyle mağrur ve bağımsız...
Yarın Yok
Ayşe Kulin'in kitabını aldığım zaman,uzun kalın bir kitap olduğunu düşündüm;ama kısa yazılmiş bir romandı.Fakat Ayşe Kulin diliyle,anlatımıyla çok sey anlatmış.Bizlere yarının var olması için bugünün kıymetini bilmemiz gerektiğini anlatıyor romanında.