Elimizdeki tek şey hayat ve onu inandığımız biçimde yaşarız. Ama benliğinizden ödün vermeniz ve inançsız bir yaşam sürmeniz ölümden daha korkunç bir kader.
Eğer kadınların büyük çoğunluğu bir şeyden hoşlanıyorsa toplum otomatik olarak bu şeyle dalga geçmeye başlıyor. Aşk romanları gibi mesela. Kadınlar seviyorsa saçma olmalı, değil mi?