Adem GIRGIN

Adem GIRGIN
@gezzici
yolu olmayan ormanlarda mutluluk vardır, yalnız yürünen deniz kıyısında sevinç, topluluklar vardır kımsenın zorla girmediği derin denizlerde ve sesinde de müzik. insanı daha az seviyorum diyemem ama doğayı daha fazla. - Lord Byron
Edebiyat