"Doğru bir kötülüğü yok ne bileyim kelimelerimiz farklı ,gökyüzümüz farklı gibi geliyor "
"Sen kendine sorun arıyorsun bence dışarıda Bu Hatay'ın başka insanlar hayalinin kurduğun insanla örtüşmez"
Bütün bunlarda senin için bir hayır var elbette. İnsanın bazen aklından geçmesi gerek ,aklı başınken hakikatten uzaklaşmak da mümkün .aklı bir kenara bırakıldığında, hakikat elinden tutar insanın.