Ahlâkın sürekli onarılması, düşen taşların yerine yenilerinin konması gerekmez mi? Çağın insanı eğri, çarpık ve ruhu havanda ezilmiş de bulamaç olmuş sanki.
Biz yıkılmışlık içinden gelen bir nesiliz. Savaşların, yoksulluğun ve kavgaların olduğu, kopuşların yaşandığı bir nesil. Bizi ayakta tutan şey ''Diriliş''e olan inancımızdı.
Bu nasıl dünya, hikayesini anlatmak zor. Hiçbir şey bizim değil, aldığımız nefesi bile geri veriyoruz. Bütün çırpınışlarımızın sonu Hakka varıyor ve asıl ödül ondan geliyor. Bunun idrakinde olmak, insan için cevher demek.