gün

gün
"Kız alışmıştı. Dünya üzerinde, öleceğini bildiği hâlde hayatta kalan bütün insanlar gibi..."
Kendi başıma son derece mutlu olabilirim. Özgürlüğe, kitaplara, çiçeklere ve aya sahip olan kim mutsuz olabilir ki?
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çoğu insan sevgi ve takdir "için" yaşar. Oysa sevgi ve takdir "sayesinde" yaşamamız gerekir. Bize sevgi gösterildiğinde, aslında buna layık olmadığımızı unutmamalıyız. Kimse sevilmeye layık değildir.
Alıntı
"Keder", "sevgi "nin eli dışında hangi el değse kanayan bir yaradır; "sevgi "nin eli değdiğinde bile kanar ama ıstırap vermez.
Alıntı
Senin bana yaptıkların korkunçtu ama benim kendime yaptıklarım daha da korkunçtu.
Alıntı
Gözlerini körelten "nefret"se, gözkapaklarını çelik tellerle bağlayan "gurur "du.
Alıntı