"Az, daha çoktur, biliyorsun değil mi? Çok fazla işe girişiyorsun. Dahiler bin sıradan eser yerine tek bir başyapıt yaratmanın daha akıllıca olduğunu bilirler.
Seminerde aygıtlarına bağımlı insanlardan 'siber-zombiler' olarak bahsederken çok haklıydı. Onları her gün görüyorum. İnsanlıklarını kaybetmiş gibiler. Daha çok ekranlarına yapışmış robotlara benziyorlar. Anın içinde değiller. Ve hayat karşısında yarı uyanıklar.
Dönüşümün kolay bir iş olmadığını da biliyorum. Ancak kelebeğin hayatının ışıldayabilmesi için tırtılın hayatının son bulmalıdır. En iyi "sizin" doğabilmesi için eski "siz" ölmek zorundadır.