Herhalde gerçek olan şu ki , içimizde bir yerde acılar,yaralar yatıyor ve bizler acilarimizi saklamak için elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Ama birileriyle konusma ihtiyacı hisettiginde git bir yabancıyla konuş . Konuşmak ilaç gibidir. Sanki içindeki ağırlığı başkasıyla paylaştığını hissedersin.
Bir insanın aşık olması ve o insanı kaybetmesi nasıl bir duygu bilmem biliyor musun?
_Nasıl bir duygu
" Bazen insanın yüreğini parçalar ; sonra da insana hayatının geri kalanında o parçaları toplatir."
Tünelin içi aydinlaniverirken gözlerimi kirpistirdim. Ardından insanın elinin ayaginin kesildigi şok geldi ve kalbim yerinden fırlayacakmış gibi attı. Bölme bomboştu.
Laval yok olmuştu.