Hem de ne kadar çok içersem o kadar iyi duyuyorum. İçmemin nedeni de bu zaten : İçkide acıma ve duygu ariyorum ben ... İçiyorum çünkü çok acı çekmek istiyorum !
Yoksullukta yaratılıştan gelen soylu duygularınızi koruyabilirsiniz ; sefillikte asla ! Sefil bir kimseyi insanlar aralarından uzaklaştırmak için sopa kullanmazlar, süpürgeyle süpürürler; onu daha çok aşağılama içindir bu ve hakları da yok değildir böyle davdanmakta, çünkü sefillige düştüğünde kişioğlunun ilk kendisi hazir olmalıdır kendini aşağılamaya.