Kendimi sevmeyi başardığımdan beridir Allah’a daha da yakınım çünkü taşıdığım kalbin aldığım nefesin Allah’a ait olduğunun sık sık bilincindeyim o zamandan beridir daha da iyiyim arınmış yeniden doğmuş gibiyim. Yaşadığım tüm kötü günlere isyanlarıma tüm günahlarıma tövbe çekip geride bıraktım ve evet hiç bir amacım yok dersem bile buna tutunacağım artık. Kalbimde taşıdığım can emanettir tüm kalbimle bilincindeyim ve şunu da söyleyeyim kaybettiğim hiç bir yakınıma artık neden öldü, yaşasaydı, Allah’ım sana ne yaptım, neden aldın onu benden demiyorum çünkü gerçek yerimiz orası ve denildiği gibi “ Yaşamak, ölümün elinden ödünç alınmış bir vakittir sadece.” Diğer dünyaya iyi bir insan ve güzel işler yapmış insan olarak gitmek istiyorum tüm amacım bu artık. Kaybettiklerime karşı içimde yalnızca derin özlem ve hafızalarımda sadece güzel anılarımı taşıyorum isyan yok :) ve şunu da biliyorum ki artık ölen kişiler kalbini ve allahı tanıyarak ölen kişilerdir son zamanlarındaki huzurları bundandır…