Gurur ve önyargı...
Kitap sadece bu iki kelime ile çok iyi anlatılıyor. Lizzy... Darcy... Kesinlikle ikisine de hayranım. Klasik okumak da güçlük çeken kişiler için zorlayıcı sıkıltan bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Şiddetle okumanızı öneririm. Sanat yok diye kitaba önyargılı yaklaşanlari da kınıyorum. Kitabın vermeye çalıştığı şeyi alamadıkları için onlar adına üzülüyorum. Aşk temalı ama kaliteli bir kitap okumak isteyenler için çok uygun. Kitaba karşı hayranlığımi anlatamıyorum. Dakikalar önce bitirdim halâ etkisindeyim. Tek diyebileceğim OKUYUN :)