Kendisi gitti ama derdi bende bitmedi. Kalbinle bitiremediğinle aklınla savaşamazsın. Kazanan hep kalp olacaktır çünkü. Batacağımı bildiğim denizlere yelken açmıştım. Aşıktım. O da aşık olduğunu söylüyordu. Sevmek yeter sanmıştım. Ama aşka ihanet aşkla başlamaz mıydı ?
“Bazı insanlar yaşadığı hayatın ne kadar üzücü ne kadar acımasız olduğunu düşünmemek adına başka hayatlar hayal etmek için kitaplara sığınır. Çoğumuz yaparız bunu. Küçücük odamızdan uçsuz bucaksız bir evrene açılırız. Okuduğumuz kitapla özdeşleşir, insanoğlunun ne kadar da birbirine benzer duygular yaşadığına şaşırarak şahitlik ederiz.”