Gizemcamgözz

Gizemcamgözz
@gizemliblog
"+ Ağlarsam ayıp olur mu?" "- Ağlamak asla ayıp değildir,sersem. Niye ki ?" "+ Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki..."
Sayfa 68·Kitabı okudu
Reklam
"Büyükleri anlamak bazen ne kadar da zordu!"
Sayfa 61·Kitabı okudu
"Bu gözlerde öyle ağır bir burukluk vardı ki istese bile ağlayamazdı."
Sayfa 50·Kitabı okudu
1000Kitap
"Yaşamak için fazlasıyla yaşlanmış gibiler, her şeyden bıkmışlar sanki..."
Sayfa 48·Kitabı okudu
Reklam