Gizem Polad Seferge

Gizem Polad Seferge
@gizempld
Ama esas sorun yaşamadığımız için pişmanlık duyduğumuz hayatlar değil. Sorun pişmanlığın kendisi. Büzüşmemize, kuruyup kalmamıza, kendimizin ve bütün insanlığın en büyük düşmanı olduğumuzu hissetmemize neden olan, pişmanlığın ta kendisi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeye sahip olsanız da hiçbir şey hissetmeyebilirsiniz.
“Öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.”
“Dünü düşünüp umutsuzluk yaşayacağımıza, gidip yarını inşa edelim.”