Gökçe

Gökçe
@gkc0202
+Hiç kimseyi bu kadar beklemedim ben. Sen bekledin mi Olric? -Bekledim efendimiz. +Geldi mi peki beklediğin Olric? -Beklenenler hiç gelmez efendimiz..” Oğuz Atay
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bunu birlerek mi yapıyordu? Umut etme sınırını geçtiğim ilk anda yeniden karşıma çıkıp herşeyi tersyüz etmesinin nasıl bir açıklaması olabilirdi ?
" Aşk netameli bir mesele, üzerine ne kadar çok konuşulursa acizliğiniz o nispette ortaya çıkar. En iyisi susmak.. "
" Aşktan nasibi olan insan yedi kat toprağın altından bile çıkıp maşukuna kavuşur. Aşkın üzerini örtmeye ne toprağın gücü yeter ne taşın."
Bence insanlar kendilerine benzemeyen herkese bir kulp takıyor. Onlara benzemeyi reddettiğinizde kolaylıkla çemberin dışına itiliyorsunuz. Belki de asıl maharet dışırıda kalabilmek.