dünyadan uzakta bir yolcu

dünyadan uzakta bir yolcu
@gkcbsk
“Çünkü insana en çok kitap yakışıyor. Ve mürekkebin kuruduğu yerde kan akıyor.”
Umarım kendinize iyi davranığınız bir gündür, iyi geceleriniz olsun
Biraz yorgunum, kavgalari birikiyor insanin! Her uzvundan ayri ayri tasiyor acisi zamanla! Yasimdan yorgun, yasimdan telasliyim bugunlerde! Kac yasindayim sahi saymadim, bilmiyorum! Belki kirklarimdayim belki otuzlarimda! Belki de doksan sene yuvarlandim bu dunyanin sirtinda! Hic bilmiyorum! Hayat taviz vermedigi hizi ve kavgasiyla akip gidiyor! #Adil Erdem Beyazıt
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
soğuk ve boğucu bir akşam aklımı sandalyenin üzerine bıraktım kendimle sessiz bir yürüyüşe çıktım hayat tuhaf insanlar ölü.
Edebiyat
Sığınma ihtiyacı değil. Yaslanıp biraz göz kapatmak. Sende durmak değil, dinlenmek sadece. Uyumak. Pes etmek değil. Dikenlere küfretmek değil. İsyan hiç değil. Yürürken bir çiçeğe bakmak için yavaşlamak. -alıntı-
Kasımın son mısralarındayız..