Gökçe

“Bedenim yok. Anılarım yok. Şimdi tüm hislerim de kapalı. Yani sadece hiçlik içerisinde bir düşünceyim. Keşke bu düşüncede yok olsa. Keşke varlığım son bulsa. “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir."

Gökçe

, bir kitap okudu
6/10
·344 syf.·
15 günde okudu
·
2025 9. kitabı
Stephen King
8.5/10 · 5,7bin okunma
“Şimdiki zamanda yaşayamıyorum işte. Yaşarsam çıldırırım.”
Böylesi daha iyi. Hiçbir şey istememeli.