LGBTIQA+ karakterler barındıran kitapları seviyorsanız bir şans verin.
Gerçekten de abartıldığını düşünüyordum. Yakın arkadaşım hediye olarak almasaydı alıp okur muydum bilmiyordum. Kitabı bitirdikten sonra fark ettim ki bu kitabın düzenlenmemis versiyonunu başka bir arkadaşım bana hediye etmiş. Sanırım her türlü okuyacağım bir kitapmış. Kaderim :) Kitabı okurken çok farklı hisler hissettim. Burada anonim olsaydım çok daha farklı yorumlar yapabilirdim. Ama Evelyn ve Celia ile aynı şeyleri yaşamak isterdim. :') Kitap gerçekten su gibi aktı gitti. 3 günde bitirebileceğimi bilmezdim. Başta da dediğim gibi ilgilendiğiniz bir temaysa okumanızı tavsiye ederim.