Bugün benim doğumgünüm arkadaşlarım geldiler kutladılar çok mutlu oldum aşirı mutluyum böyle arkadaşlara sahip olduğum için heryere yazmak istediğim için yazdım bu aradaa ilk doğum günüm 18 yaşımda kutlandı pek önemsediğim birşey değil ama yakinında sana değer ama ğerçekten değer veren insanların olması çok güzel bir hismiş