Diyecekler ki arkamdan
Ben öldükten sonra
O, yalnız şiir yazardı
Ve yağmurlu gecelerde
Elleri cebinde gezerdi
Yazık diyecek hatıra defterimi okuyan Ne talihsiz adammış
İmanı gevremiş parasızlıktan.
Rahman Altun
Bugün benim doğumgünüm arkadaşlarım geldiler kutladılar çok mutlu oldum aşirı mutluyum böyle arkadaşlara sahip olduğum için heryere yazmak istediğim için yazdım bu aradaa ilk doğum günüm 18 yaşımda kutlandı pek önemsediğim birşey değil ama yakinında sana değer ama ğerçekten değer veren insanların olması çok güzel bir hismiş