Glbn Eskl

Glbn Eskl
@glbneskl
D. E. Y. A
İnişli çıkışı geçen 2025 yılında okuma oranım da öyleydi. Bir ay 3 kitap bitirmişken hiç kitap okumadıgım aylar da oldu. 18 kitap, 18 ayrı hikaye ve bende bıraktığı ayrı iz. En çok sevdiğim de yine Ahmet Altan'ın Ölmek Kolaydır Sevmekten kitabı oldu. 2026 için bir okuma hedefim yoktur. Bu sefer hedef belirlemeyeceğim kendi ruh halime, isteğime ve cabama göre ilerleyeceğim ❤
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşte ben de böyle bir okur oldum ❤
2025 Okuma Fotoğrafı
"birkaç bölümü okuduktan sonra, hayatın sonu olan bir kitap olmadığını anladım. hayat, kendim doldurmam gereken bir defter. karşıma boş bir sayfa çıksa bile, bu bir son değil, başlangıç." #ourunwrittenseoul
Birine her şeye rağmen her şeyin yolunda olduğunu söylemek için birini ne kadar sevmen gerekiyor??
Bazen insanlara kalbinin kapısı durduk yere açılır 💕