E.

E.
@gldmrr
“ Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak, her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur. “
Öyle umutlar var ki çılgınlıktan başka bir şey değil, Bende sana şunu söyleyeyim öyleyse, o tür umutlarım olmasaydı yaşamaktan çoktan vazgeçerdim.
Sayfa 335
Reklam
Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, bizi biz yapan işte o.
Hayaller ona mutluluğun yolunu göstermektedir. Çeşnisi farklı, aldatan, hoş bir zehir!
Reklam