Bir okur...

Bir okur...
@gler_nrm
Bazen, bazı yerlerde susmak gerekir..
O iyi insanlar, o güzel atlara bindiler ve çekip gittiler.... #YasarKemal rahmetle🥀
Yaşar Kemal