fâtımanur

fâtımanur
@glmzftmnr
Çünkü ne şekilde olursa olsun doğanın yarattığı daha güzeldir sanatın süsleyip püslediğinden.
Edebiyat
Reklam
Bakın , görmüyor musunuz, şu çeşit çeşit yaratığın arasında en mutlu mesut yaşayanlar bilgi dallarından en uzak olanlar, doğadan başkasının öğretmenliğini tanımayanlar değil mi?
Edebiyat
Halk var gücüyle seni ıslıklarken, sen kendini alkışlarsan, bunun ne zararı olabilir? İşte kendini alkışlamanı mümkün kılan her şey Deliliktir.
Edebiyat
Başınıza tas düşerse bu sahiden kötüdür; ama utanç, şerefsizlik, ayıp ya da hakaret, ancak sen aldırırsan kötü olur. His yoksa kötülük de yoktur.
Edebiyat
Zaten yaşam keyifsizse ona yaşam demenin ne anlamı kalır.
Edebiyat
Reklam