Gizem

Gizem
@glo_
Burada sadece kitaplar konuşur.
Hatırladıklarımın ne kadarını gerçekten yaşadım, ne kadarını uydurdum bilmiyorum. İnsan çok acı çektiğinde çok hayal kuruyor. Neyse... Çok zaman geçti... O kadar çok acı çektim ki her şeyi istediğim gibi hatırlama hakkım var artık.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hikayesini anlatırken her şeyi baştan yaşıyor gibiydi. Belki de o yüzden anlatıp duruyoruz hikayelerimizi, tekrar tekrar yaşamak için.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Edebiyat
Gözü görmeyecek adaletin. Terazisi doğru tartacak. Herkes eşit olacak. Ama öyle mi? Değil tabi. O zaman da insan umudunu yitiriyor.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat
Silkindim. Sıkıcı gri boşluklardan oluşan geçmişe teslim olmayacaktım.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayat ne kadar zengin imkânlar barındırıyordu ve ben ne kadar azını yaşamıştım bugüne kadar! İnsanı kendi hayatım dediği o esarete mahkûm eden neydi?
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat