"İnsanoğlu da genellikle iki kısımdır. Onların da bir kısmı fil bir kısmı karıncadır. Tıpkı buradaki insanların fil kısmı yıl on iki ay ellerini ılıktan soğuğa vurmazlar, durmadan buradakiler gibi kıçlarını kaşıyıp balözü, et özü, çiçek özü yerler. Kuş sütü bile bulur onlara onların karıncaları. Yalnız ne filleri, ne de fillerinin sultanları bizim burdaki filler gibi , sultanımız gibi tok gözlü değillerdir."
"İnsanların yasaları berbattır. Biri yer, bini bakar, kıyamet de ondan kopar derler, bir türlü bekledikleri kıyamet kopmaz. Bini çalışır aç kalır, on bini, yüz bini çalışır aç kalır, yalnız birisi döke saça yer tıksırıncaya kadar yer yer doymaz."