Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum...
N.H.R.
"Bu insanlar, evrendeki her şeyin bir varoluş nedeni olduğuna inanıyorlardı. Her şeyin bir amacı vardır. Hiç bir şey rastlantısal, anlamsız ya da yanlış değildir. Sadece yanlış anlamalar ve ölümlü insana henüz açıklanmamış sırlar vardır."
Aşkı aşktan daha güzel anlatan üç güzel insan, üç büyük yürek, üç gerçek gözyaşı, üç inanılmaz aşk. Anlamak ve kavramak belki çok zor, ama bir kez olsun onlara ait onları anlatan sözcüklere gözlerin değmesi lâzım.