Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum...
N.H.R.
Popülaritenin gazabına uğrayarak setini aldığım yazarın içinden rastgele seçtiğim elime alıp alıp bıraktığım sonra bir gecede anlamsızca okuduğum, betimlemelerindeki aksıklıktan mıdır bilmem hayalgücümü sonuna kadar kullanmak zorunda kaldığım kitap. Olaylar daha derinlemesine işlenseydi belki içinde bulabilirdim kendimi, özümseyemedim.
Okunmasına okunur her kitap yeni bir dünya sonuçta.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendisiyle ne yapacağını bilmiyordu; içindeki herşey suskundu, kalbindeki o şen şakrak ezgi, sanki anahtarını kaybetmiş bir müzikli saat gibi ölüydü. Her şeyi denedi, kitapları karıştırdı ama en ilginci bile ona sadece kağıtlara basılmış sayfalar gibi görünüyordu..."