Eskiden oturduğun o mahalle var ya, orayı özlersin.
Çocukluğunu özlersin.
Senden gidenleri özlersin.
Ölen gidenleri özlersin.
Artık işime yaramaz deyip de çöpe attığın
Ya da birisine verdiğin oyuncaklarını özlersin.
Geride bıraktığın insanları özlersin.
En kötüsu ne biliyor musun?
Özlediklerinin hiç birisi gelmez.
Sadece özlersin...
"Can Yücel"