Gün

Yapabilecek onca kötülük varken hiçbirini yapmayıp, beddua da mı etmeyelim kalbimizin hakkına girenlere. Azıcık ferahlamasın mı içimiz?
Reklam
İncinmesinden imtina ettiğiniz insanların yüzüne bakmaya korkun. İçiniz yansın o yüze bakarken. Çünkü incittiğiniz insanın ahı çoktan indi onun kaderine. Zamanını bekliyor…
Adam nişan yapacakmış, 3 aydır görüştüğü kadınla. Ama daha dün senin paylaştığın fotoya kırmızı kalpler koyuyor. Kırmızı kalpte bu 3 ayın içinde. Sadakat fukarası herkes.
Silahımın kurşunları bitse de sözlerimle yazdıklarımla düşmanı vurmaya ve gücünü zayıflatmaya devam edeceğim.
Düşmanıma karşı yapmak istediklerimi tam olarak anlatan kelime “CEZA” idi. Kendi canım, yaram ve şehitler için “ÖÇ” almak istemiyorum. İntikam da almak istemiyorum. Çünkü intikam kördür sahibini kör eder. Öç almak ise dikkatsizce yapılan hızlı reaksiyondan başka bir şey değildir.”
Reklam