‘’Dünya kötü bir durumdadır ve her birimiz elimizden gelenin en iyisini yapmazsak daha da kötüsü olacaktır.
Bu yüzden de uyanık olalım.İki şekilde uyanık olalım:
Auschwitz’ten beridir insanın neler yapabileceğini biliyoruz.
Hiroşima’ dan bu yana ise neyin tehlikede olduğunu. ‘’